Jag är tystnaden och vinden

Jag är brun :D Tydligen har jag den där "gula fina färgen" hm, Piws vad menas med de?

Har funderat en massa åp vattentemat vi har på månadens foto i skolan (tävling över sommarlovet) har flera bilder framför mig men vet liksom inte riktigt hur jag ska få dom att funka. Kan ju inte berätta hur dom är för då kommer nån sno dom XP man vet aldrig.

Min tå blöder, mycke, jag MÅSTE sluta peta bort naglarna (jag jag petar ju inte bort hela naglarna bara lite)

Idag lag jag till lite saker i min framtidsvison (samtidigt som jag vattnade grannens trädgårdsland) Jo såhär är de, eftersom jag är lantisunge så kna jag inte riktigt lämna landet, så sen när jag har rest och gjort allt de där och skaffat mig en unge och kanske nån att bo med ;P då vill jag bo nära stan fast i en stor fin villa och ha ett GIGANTISKT trägårdsland där man kan odla massa grönsaker och kryddor. Sen ska jag ha mina mopsar och grand dianos på en stooor gård som dom kan springa runt på. Och så ska jag ha massa fruktträd och buskar :D Helt underbart är de, i min fantasi, jag slårt vad om att alla ni skulle vilja leva där.

Om nån läser så borde ni börja kommentera tycker jag :D:D

Kommentarer
Postat av: piw

det låter najs. alltså, jag har verkligen också en massa såna där tankar om hur allt ska bli sen. hur jag ska bo osv.

det kommer säkert inte ALLS bli som man tänkt haha.. men man kan ju alltid drömma

2008-08-01 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0