Någon dag är jag den jakttrofé du övergav

Jag har läst en bok, eller ne jag har läst massa böcker men en bok va väldigt speciell och fick mig att tänka en massa. Den handlar om hur man ska göra för att få ett bra liv och sånt där men de va inte direkt de som fick mig att tänka, nej de va mest konstaterandet "om du inte älskar dig själv kommer ingen annan kunna älska dig" asså de har man ju hört typ en miljon gånger förr men nu gick de in i min skalle på riktigt.
Så nu har jag börjat med att skaffa mig självförtroende för jag är ju trots allt jävligt bra! Jag har ju alltid tyckt att jag är ful och oduglig men va fan, jag har ju massa bra saker. Jag har skitfint ansikte och hår :D och de är jälvigt mycke snyggare att vara mullig än att vara pinnsmal (sorry alla ni smala men de är så enligt mig men ni har säkert skitfina kroppar) i vilket fall som hälst så är jag nöjd och glad att jag är jag.
Sen har jag insett en annan sak, man ska vara självisk iaf så länge man inte skadar nån annan. För man kan inte hjälpa nån annan så länge man är lycklig och trygg i sig själv och därför ska man ta för sig så man bli de.
Men viktigast av allt är nog att tro att man kan eller snarare veta att man rä bra och att man klarar av saker.

Vi är bra

Kommentarer
Postat av: Mikh

du är bra och snygg <3

2008-07-31 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0