Gör inte så här

I natt har jag sovit kankse 4 timmar, jag rekomenderar inte detta eftersom när du väl somnat och väckerklockan ringer så mår man inte bra, inte bra nånstans. Sen om du faktiskt drar dig upp ur sängen och åker till skolan, bör du ha på dig en varningsskylt "Mer irriterad och sur än vanligt" så folk inte blir rädda. Men du kankse hade tur, kankse slutade halv 11 så du fick åka hem MEN smsa inte din kära pojkvän och fråga om han vill ses för att senare komma på att du faktiskt inte alls orkar de och vill bara åka hem, de är inge roligt.
När du väl är hemma igen ring inte vårdcentralen och somna när dom ringer upp för man får ganska sura medelanden på telefonsvararen efteråt, de hjälper varken om hosta eller huvudvärk kan jag lugnt påstå.

Tänkte bara varna att inte göra som jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0