Min helg (by requests)

Foto: Ellen Relander
Tydligen skriver jag förlite om min vardag och helt seriöst förstår jag inte vad ni vill läsa om den för men sure baby, så här får ni min helg.
Fredag kväll åkte jag och mina kära pojkvän hem till min mor och åt pizza de va fett nice ;P sen drog vi till krogen, de va inte fullt så nice. Vi är ju sjuka båda två så de suger ganska hårt och jag va inte så pepp alls men vi chilla lite på palermo och williams och åkte hem tidigt och myste ist ^^
Sen kan jag nog säga att jag har sovit brt resten av helgen, eller iaf lördagen, vi gick upp typ 1 och åt frukost sen låg vi framför tvn resten av dagen, vi är ju ganska bra på dedär att bara sova bort tiden XP
Idag har vi vart hos Alex mamma och vart trevliga, jag spårade totalt och kom fram till at Alex bror Marcus skulle göra så hela världen skulle gå under med ett pappers flygplan, Alex tyckte jag va knäpp när jag låg dubbel av skratt och bara fortsatte på min teori om jordens undergång. Men ajg är knäpp så ja, de va väl bara så de va XP

Nej jag tycker de är ganska världelöst att skriva sånt här och de känns sjukt weird menmen, vad vill ni att ajg ska skriva om egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0