Världens finaste ullboll


Just nu är de mycke, jag har ingen större lust att blogga därför men de blir nog lite ändå.
Lilleponken min är sjuk, jag hatar de, jag är inte hemma och tar hand om honom, min lilla ulltuss. Han är ju trots allt gamal nu, sista kaninen kvar av kanineran, tiden då vi alla hade kaniner och va tillsammans och lekte med dom. Mikh hade Skutte, jag hade Tyke, Ina hade Hanna, Lizz och Svante och Ame hade Pysen, alla kaninerna har dött utom min lilla boll och nu är de nog dags för honom också, tyvärr.
De kommer kännas tomt, han har ju alltid vart där i snart 6 år, men på senaste har han blivit försummad, jag flyttade och kunde inte ta med honom så han sitter mest hemma i sin bur men trots allt har han haft de bra fram till nu. Om han överlever så vi kan åka till vetrinären skulle allt kännas bättre, jag vill vara där med honom den sista tiden, de låter säekrt själviskt men just nu är de hemskt att veta att han mår dåligt och jag inte kan göra ett skit för jag sitter här mitt ute i en skog.
Baby, orka lite till <3

Kommentarer
Postat av: Mikh

tuss <3

2009-12-15 @ 00:22:46
URL: http://kungmichan.blogg.se/
Postat av: Lizz

<3

2009-12-16 @ 13:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0