Åldersnojja

Usch dålig update av mig nu, fy fy, men jag har inget roligt att skriva om. Funderar på att göra en liten följetong med bloggtips för jag läser så jävla mycket bloggar så jag kan lika gärna skriva om mina favoriter, tänkte börja i morgon med Sandra Beijers blogg.
Idag har jag mest spelat Sims 3, väldigt beroendeframkallande men jag gillar utmaningen för mina familjen ska vara perfekta och det är fan inte lätt när man får trillingar, då får man kämpa men de går helt okej. Sen har jag fikat med Ina i stan och snackat massa skit, främst om våra eviga kärleksproblem, det är fan inte lätt XP Vi har sjuk åldersnojja båda två dessutom, skitbra jobbat när man är 18 bast liksom. Men jag tycker iaf att vi har ganska bra utsikter, vi kankse klarar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0