FOLKTANDVÅRDEN MY ASS

Jag är så jävla irriterad, ja jag vill skjuta hela folktandvården. För typ två veckor sen va jag ich lagade ett hål som jag tydligen hade men ALDRIG kännt av och när jag av där gjorde det piss ont och sen sa tandläkaren "Det kankse ilar ett litet tag men det är iongen fara" Eh? Vad fan vet du om det? Och nu har det ilat som FAN i två veckor så jag ringde till dom och frågade när det ska ta slut "det kan ta upp till 4-5 månader för vissa eftersom tanden blir irriterad" MEN VA?!?! Jag har så jävla sjukt ont att jag dör och det ska jag ha i 4 månader till, jag kommer dö? Och varför i hela världen lagar man med nått skit som man får ont av, för det va inte bara jag som hade skitont näh det va vanligt.

-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0