Ge mig kläder

Fan va jag önskar att jag var född rik, typ som Paris Hilton, för jaa visst bilr man lyckligare av pengar. Okej nej man blir inte lyckligare av det men det är ju väldigt kul att fördriva tiden med epngar, ja ni vet shoppa och äta massa god mat. Och nu är jag helt störd som tycker de, I know, men ibland kan man väl få önska sig, för jag önskar mig högar med kläder och skor.

Ja usch bad day idag, är sur och irriterad och känner mig äcklig och ful. Har bakat sen 10 fram till nu ohc är sjukt less på alla bullar och muffins, dom ska dö. Och nu lagar jag mat ist, quinoasallad med hallumi, mumma.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kan ge bullarna och muffinsen(stavning?) till mig, hihi ;D

2009-07-19 @ 14:31:25
URL: http://dromedarkatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha aldrig, nu har jag ju hållt på emd dom i flera timmar och då ska jga fan äta upp dom också

2009-07-19 @ 20:44:35
Postat av: michaaaan

mmm skulle vilja ha någonting med socker nu. men aaha måste ge mig.

2009-07-19 @ 20:57:49
URL: http://kungmichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0