Give it up and search for more

Ibland känner jag mig så hjälplös, som om allt jag gör är helt förgäves. Som nu, jag har vänner som mår piss och jag vet inte vad jag ska göra, eller jag har gjort allt jag kan men ändå känner jag mig så kass, för jag vet att det inte hjälper.
Jag hatar att känna såhär, att hur mycket jag än försöker så räcker det inte. Jag är så jävligt mammig och kan inte leva med att mina kompisar mår dåligt, jag måste bara hjälpa dem, det gör att jag ganska ofta blir sårad eftersom dom flesta inte är som mig och kanske inte ställer upp på samma sätt, jag menar inte att de är sämre för det, verkligen inte, men jag förvänatar nog mig alltid att alla ska göra som mig. De jobbigaste av allt är att när jag tänker så mcyket på alla andra glömmer jag mig själv, vilket faktiskt suger, det är desutom ganska ofta det händer. Jag har faktiskt ingen aning om varför jag skriver dethär, ingen ska ta åt sig för trots allt handlar det bara om mig.
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0