Jäkla hår

Har suttit från 9 till typ nu och spelat sims, är helt inne i min familj och det är ju som sagt lite roligare när det är en utmaning och man vill att alla 6 barn ska bli bra simmar och ja allt det där, det är fan som att ha egna barn XP Sen började jag nästan gråta när mina föräldrar blev äldre öfr jag tycker så mycket om dom och vill inte att dom ska dö. Det är fan sinnssjukt hur beroende man blir.

Jag förstår inte vad som hänt med mitt hår, det växer så sjutk snabbt. Klippte ju av typ skitmycket i början av sommaren och tyckte det va askort då men nu tycker jag att det är långt igen, växer mitt hår extra snabbt eller?



Här är från innan jag klippte mig och efter, eller typ en vecka efter, STOR skillnad men nu tycker jag den ända skillnaden från förr är att det är mer uppklippt men det är fan lika långt igen. DRYGT!
Så nu måsteb jag prata med Ewa och tvinga henne klippa mig eller nått igen, vill ju ha nytt hår hela tiden XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0