Kärlek


 
Haha jag tänkte fortsätta på mina fina skönhets/mode inlägg.

Jag har blivit totalt förälskad i en liten underbar väska på Gina Tricot (fan va jag gör reklam för massa företag här, jag borde få pengar)Men den är ju helt underbar och jag måste ha den. Trodde först de va läder men nu kollade jag just deras hemsida och SCORE det va fejk :D:D 250 kr kostar den men de är nog värt de för den är ju så underbar. Den ända dåliga saken är väl att ALLA kommer ha sånna väskor och det är ju inte så överdrivet kul men just nu bryr jag mig inte för den är ju to die for.




Nu hittade jag den här skönheten också, perfekt partyväska. Jag har ju en superbra partyväska redan men den är skittajt och jag får knappt ner de viktigaste (cigg och plånbok) och i den här får man ju ner lite smink också, prefa. Men jag kan inte köpa två stycken för jag måste spara pengar till tatueringen som jag förhoppningsvis gör innan skolan börjar igen :D:D

Kommentarer
Postat av: Carro

ÅH VILKA FINA :D

2009-07-18 @ 18:32:13
URL: http://dromedarkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0