Öl och blogg

Ja nu kan jag då erkänna det, jag är vidrigt beroende av öl och bloggar. Tillsammans är de som en stor jävla orgasm, och vem tackar nej till det? Jag tror jag har läst like 30 bloggar idag, bara suttit och klickat runt. Och för att erkänna ännu en sak, MASSA modebloggar för jag är nämligen en sån där som läser sånt och tycker de är väldigt inspirerande och så blir jag vidrigt shopping sugen, som ni kanske har märkt XP

Annars sitter jag just nu och kollar Johnny Depp på tv men de är inte så bra så jag funderar på att ge mig ut på en promenix för de är ju helt underbart när de är kväll. Igår gick jag ut typ 22 och bara gick, helt underbart tyst och lugnt va de :D

Nu ska jag sluta ordbajsa och ge mig ut.

Kommentarer
Postat av: michaaaan

ÖL! det är bra.

2009-07-19 @ 20:54:33
URL: http://kungmichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0