Squeaky Green


SAY WHAT!?!
Ja de är sant jag tänker faktiskt skriva om en jävligt fyndig sak här, inget om politik och miljö (bara pyttelite) nej jag tänker faktiskt tipsa om en förbannat bra uppfinning som jag blivit smått förälskad i:

SCHAMPOKAKOR!
Jaa tadaaaa, de är hur smart som hälst, den jag har Squeaky Green från Lush är världens fyndigaste grej, löddrar som fan och dom säger att den räcker lika länge som 3 vanliga hårschampoflaskor, fett värt. Denna lilla skönhet kostar 79 kr men med tanke på hur länge dne håller så är de sjukt värt. Den ska också vara väldigt bra för trasslig hårbotten vilket jag har och är HELT miljövänlig och vegansk och inte testad på djur, hur kan de möjligtvis finnas nått som slår detta? Dessutom lukar den sjutk gott och lukten stannar i håret skitlänge. SÅ om du nu ska köpa nytt schampo och vill testa nått nytt och fyndigt och bra och allt dedär, testa lushs schampokakor.

PS, dom har massa mysiga balsam också :D

Kommentarer
Postat av: michaaaan

jaaag ska fan köpa. har börjat gilla tanken på lush faktiskt.

2009-07-19 @ 20:58:53
URL: http://kungmichan.blogg.se/
Postat av: Malin

åh fan vad värt det låter! :o måste jag kolla in

2009-07-19 @ 23:46:21
URL: http://bolmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0