New Moon

Fick just ett desperat twilightsug så nus istter jag här och kollar på bilder fårn inspelningen av new moon, myes. Hatar att längta efter nått såhär mycket, känns som hela kroppen ska sprängas om man ionte får det direkt, sjukt jobbigt. men jag försöker iaf döda lite av längtan med bilder som man typ får en orgasm av XP det är fan löjligt hur jag beter mig när de handlar om den här jävla filmen och dom här jävla böckerna, PINSAMT!  Dessutom är trailern jaa.. GOD, can't wait. (tyvärr får ni kolla upp dom själva på youtube för dom går inte att sätta in här :(
Men jag vet att ni också håller med om den absoluta orgasmfaktorn här så jag delar med mig av en av bilderna :D


Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Hej!



1) Ja, visst är den? :D jag hade glömt bort den, men spotify hjälper en att minnas ;)

2) Oj, tack så mycket! :D

3) med mig är det bra, jag minns dessvärre inte när vi hördes senast? :S kanske har för mycket att hålla reda på, haha ;) hur är det med dig? :)

2009-07-21 @ 19:09:38
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: Malin

haha jaaa åh. jag och Nea satt och kollade på alla tänkbara bilder som fanns på facebook och fansidor och massa trailers <3 LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET :(

2009-07-22 @ 00:23:14
URL: http://bolmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0