Eh ja

Just nu sitter jag och väntar på Kents nya album som säkert inte kommer förän typ om 100 år men ändå, läängtar :D Miikh har ju vart och kollat Metallica i natt och sen börja vi prata om Kent, hur jävla superduperbra dom är live och hon måste följa med när dom gör en ny turne sen ^^ Dom går inte att jämföra med nått annat band, dom är bara störst bäst och vackrast.

Jag har så mycket att skriva om så jag inte vet vart jag ska börja sonm tex att Tim Burton ska göra en ny version av Alice i underlandet som kommer ut 2010 med Johnny Depp och Helena Bonham Carter, det kan ju typ inte misslyckas, bilderna från filmen (längre ner) är helt sjuka dessutom åhh jag längtar :D
Sen längtar jag som en galning till New Moon kommer 20 november (har läst 21 på vissa sidor?) Iaf MÅSTE jag gå på premiären för den kommer va så jävla awsome eftersom jag gillar Jacob så himla mycket :D:D
Och så längtar jag till i morgon när jag ska åka med mami til Stockholm och spendera pengar, jag kommer äskert göra av med så mycket att jag inte har råd med tatueringen sen XP


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nu låter det som att jag tycker kent är bättre än metallica X) men så är inte fallet. neverever. men ja. SATSA på klääääder yeahyeah sass!

2009-07-19 @ 21:44:26
Postat av: Malin

LÄNGTAR HELT SJUKT TILL NEW MOON <3

2009-07-19 @ 23:42:44
URL: http://bolmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0