Bend and Break

Sitter här och redigerar bilder på Nath som vi tog skititidigt i lördags, myspys :D Komme rnog lägga ut lite här sen om folk är intresserade.

Okej nu vill jag be om ursäkt för mina astrista inlägg om inget dom senaste dagarna, jag vet inte vart jag är. Är slut i huvudet efter all värme och sol XP
Har vart ute hela helgen och idag har jag firat mamsi och hållt på och när jag kom hem skulle jag vara med på brännboll. De är ingen höjdare att spela brännboll är de är smällhett ksan jag då lugnt säga ;P Leo ville dessutom vara med mig och de fick hon ju men när jag skulle springa och bära henne samtidigt blev de LITE tungt, känns som jag har sprungit  ett maraton. Jag och Leo bidrog inte så mycke med våra insatser i vårt lag, vi fick vara med barnen och vi satt mest och hejade på alla andra XP Men vi va ju grymma ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0