Blablabla

Jag mår illa, har spytt och är allmännt borta i huvudet. Becka ringde just och sa att dom är magsjuka igen jag är ju redan smittad så de spelar ju ingen roll om jag åker dit eller inte.
Jag hata söndagar.
Jag har dessutom gått upp 3 jävla kilo, helt jävla underbart, jag blir så less, hur ska man orka vara duktig när man inte får nått stöd överhuvutaget. Okej de är skitsvårt att stötta mig för jag är kung på att manipulera och övertala folk att göra som jag vill men ändå, nån måste ju klara de. Jag klarar de ju uppenbarligen inte själv.

Har verkligen skrivit lama inlägg på senaste tiden, I know, men jag är så jävla trött och sjuk och mår dåligt. GE MIG SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0