För du är det finaste jag vet


Modell: Mira (ja de blev skum färg när jag lag upp den här men jag pallar itne fixa nu)

Va på Ingrids begravning idag, skitsorgligt coh jobbigt men ändå skönt. Fundera som fan på hur jag vill ha min begravning och folk tycker väl ajg är knäpp som tänker på de men de gör jag och så är de. Jag tror inte jag kommer dö än på länge men ändå. Jag vill inte ha massa trams om gud, jag tror ju inte ens på honom. Skulle u bara kännas weird om prästen snacka massa om "vi lever för gud och nu kommer hon tillbaka dit" blablabla när jag verkligen itne tror de, jag tror man återföds eller nått, eller nangiala eller nått sånt.
Jag skulle vilja ha en begravning med MIN musik, typ Håkan och Kent, vet redan nu vilka jag skulle vilja ha spelade om jag dog nu: Kent - Utan dina andetag och Håkan - Det är så jag säger de/Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Jag vill iaf ha musik som är bra och inte en massa psalmer, dom akn ju va fina dom med men jag tror inte på att gud ska hämta mig så de känns ju dumt. Sen vill jag ha de glatt och lätt, skulle ju va fint att ha den ute.
Okej nu går jag för långt, tyst!

Sen har jag gjort en till stor grej idag, ringt ungdomsmottagningen! Wow säger ni säkert men jag HATAR att rinag allt som har med sjukhus att göra men asjg gjorde de och jag stog tillockmed på mig. Berättade att jag inte kan knarka ner mig varje gång jag har mens, dels för att jag blir helt borta i huvudet ochy knappt kan stå för jag mår så dåligt av alla tabletter och dels för de ihnte hjälper och jag kan knappt stå pga smärtan. Kul att veta va?

Hahah PUSS på er <3

Kommentarer
Postat av: mira

ja jag vill också ha en glad begravning. Alla ska ha vitt på sig med någon färgglad accessoar. sen ska walking om sunshine spelas :)

2009-05-21 @ 11:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0