Tatueringar


Måste börja allt med min solstråle och glädjespridare Leo <3

Åh har blivit så himla sugen på att tatuera mig men vet inte vad. Skulle vilja göra nått sött och fint men vet inte vart och har inte sett nått som passar perfekt. Dessutom vill jag inte göra nån som syns asbra första gången så nått litet och diskret. Funderar lite på att göra ett hjärta eller nått liknande och skriva mamma som en tribute till mamsi men de blev rådissat av mina kompisar, kommer nog göra de förr eller senare ändå men vill få de att funka först.

Och nu inför jag humor i min blogg i form av citat :D:D

Leo springer runt med sin Bella (docka) i dockvagnen och kommer in till mig och börjar snacka nått om "mamma" och "bella"
S: Jaha men vem är mamma till Bella då?
L: Mamma!
S: Vem är pappa då?
L: Putte
S: Ojdå *asg*
(Putte är Beckas lillebror

Jag och Malin är påväg till bussen
M: Jag vill ha en hund
-tystnad-
S: Jag vill ha en vän


De blir mer en vackerdag XP

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah <3 :D och jag rådissar inte din tatueringsidé lika mycket nu efter att du förklarat den!

2009-05-12 @ 22:08:28
URL: http://ziggetyzag.blogg.se/
Postat av: michaaaan

aaw vad söt hon är. mycket sötare än den saken jag måste stå ut med ibland.



haha jag som trodde vi var överrens om att mammsen skulle få ett M bara och ett hjärta, så jag kunde låtsas att det stog för michan. VAD HÄNDE MED DE PLANERNA? :(

2009-05-12 @ 22:26:20
URL: http://kungmichan.blogg.se/
Postat av: Kage

Det är ju supersött med hjärta-mamma-tatueringar!

2009-05-19 @ 18:24:45
URL: http://kagsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0