Deam dream dream

Nu dör han. FAN!
Ja jag kollar fantomen på operan och ja, jag har sett den förr. Kommer inte riktigt ihåg vad som händer bara.
Nu lever han igen.
Jag kan inte hjälpa att drömma mig bort i filmen, vore de inte väldigt awsome att ha TVÅ killar som vill ha en, den ena kankse inte behöver vara lite borta i huvudet och springa runt och döda folk men ändå. Jag är ju den där sjukt romantiska tjejen som vill bli överröst med komplimanger, presenter och allt man kan tänka sig, men jag lever i en drömvärld. Även när jag sovdrömmer drömmer jag och sådär sliskigt lidelsefulla killar som gör allt för mig och typ räddar mig från mördare och grejer, jag tror nog att min drömkille bara finns på film XP
Fats jag vill ändå ha den där spänningen, en Chuck Bass fast kanske aningen bantad, vill inte ha heela badboygrejen, men vem skulle tacka nej till Chuck Bass liksom?
Så är du en helyllekille med alla rätt men ändå är baaaad, hör av dig *blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0