Vad som gör en bra blogg

Jag har funderat lite över dehär vad som gör en blogg bra, om det är vad man skriver om eller vem man är. Mest tror jag de beror på hur ärlig man är, att man är sig själv liksom. Sen kom jag och tänka på blggar som typ Kissies som bara handlar om hur snygg hon är och hur mycket hon älskar sig själv för hon är rik och grejer, varför vill folk läsa om sånt. En annan kategori är ju Kenza och Blondinbella som är lite mer mogna, iaf i mina ögon och jag kna ju helt öppet berättta att jag läser Kenzas blogg varje dag och gillar henne. Hon är inte en sån här som skryter om hur jävla snygg hon är och hur mycke pengar hon har, hon är cool och jag har respekt för henne. Därimot Blondinbella som jag faktiskt har respekt för har jag lite mer agg mot, jag gillar inte hennes åsikter och hur hon verkar manipulera folk med sitt kändisskap, men de är intressant att läsa de också.

Vad jag undrar nu, vad är de som gör att du läser min blogg? För jag försöker skriva ur mitt hjärta *host* och iaf få fram mina åsikter och tankar även om jag slår knut på mig själv när jag skriver XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0