Död åt UL

Jag HATAR UL, dom är helt jävla blåsta. I morse när jag gick till bussen som vanligt ser jag helt plötsligt att de kommer en buss från andra sidan vägen "det är antagligen 895an som är sen" men sen ser jag ännu en buss och NEJ det är ingen 895 utan två 804or, jag springer som en dåre över vägen men när jag är två-tre meter ifrån bussen kör den iväg. Klockan va då 07.26 just den bussen ska gå från kyrkan 07.34 så där står jag asförbannad och svettig utan buss. Fick stå där och frysa och vilja döda alla tills nästa buss kom 07.44. Sen lyckades jag komma en halvtimme sent till skolan för jag av sur och inte orka skynda mig.
Dagens räddare är iaf Kate Nash :D

Kommentarer
Postat av: Malin

neej, det var verkligen inte musik för mig märkte jag

2009-09-15 @ 17:31:38
URL: http://bolmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0