Baaaaaaaah

Hey på er. Kom precis hem från praktiken, eller ja jag slapp jobba idag om jag mockade stallet och de gjorde jag så gärna.
Igår va de nice i Hum-c, jag glömde min kamera och de sög men annars va de nice med trevligt folk osv. Träffade på Ellen så vi drog med henne också. Åt dessutom årets första jordgubbar också, inte supergoda men de va ju najs ändå ;P
Just nu sitter jag och svettas som en dåre, tror jag har feber eller nått, min kropp samarbetar iaf inte, bakfylla kanske de kallas också, who knows? Jag borde verkligen fixa massa saker men har ingen ork, en annan dag gott folk, en annan dag... (jo jag brukar säga så HEEEELA tiden)
Ska iaf försöka baka lite muffins som jag ska ta med till praktiken i morrn eftersom de är sista dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0