Ny plattång :D:D

WHO! Klicka precis hem en ny plattång, de behövs, min gamla är inte alls bra längre och gör nog mer ont är gott. Och jag vet att den här skönheten är bra för jag har provat den förr men jag har inte velat köpa den för de har vart för dyrt men nu har jag gjort en SKITBRA deal känner jag, är nästan stolt över mig själv ;P Hittade den på den här sidan och den va redan nedsatt i pris och dessutom hade dom 10% off på allt, fetnice :D så 404kr betalade jag för skönheten och dom brukar gå på 600-700 kr. :D

Nu ska jag hjälpa mamma att elda och sen ska jag försöka fixa designen lite och förhoppningvis plugga lite, man kan ju iaf försöka ;P

Kommentarer
Postat av: idalunder/ellenrelander

Vad pluggar du förnåt?!

2010-04-13 @ 22:06:41
URL: http://idalunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0