DET ÄR FÖRFAN PINSAMT!

Jag har just vart inne i Österby och kollat genrep för fackelsimmet som ska var apå eldfesten på lördag, skitmysigt om de inte hade vart för sveriges största idioter. Ja för ni förstår eldfesten somf rån början va en mysig grej som dom införde här har nu förvandlas till en fyllefest, ja alla (främst ungdommarna.. höhö för jag är ju så gammal ;P) super varenda kväll och de är SJUKT! Jag har inget emot att man dricker men det här är fan att dra de för långt. När folk i min egen ålder (fd klasskamrater) beter sig som dom drar sin första fylla och sitter och skriker för fullt är de inte roligt överhuvutaget, jag skäms för er skull. PINSAMT! Väx upp för fan.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jävligt pinsamt, fast det verkar som om Eldfesten går ut på det nu tyvärr:/

2010-08-06 @ 09:19:33
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0