Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Nej jag är inte direkt nått stort fan av alla hjärtans dag, känns lite överdrivet och onödigt meeeen... jag måste ju få tillägna ett inlägg till min prins så varför inte idag?
Världens finaste, min prins och min luft, vad skulle jag göra utan dig? För nä jag tror inte de skulle vara så mycket kvar då, mest ett tomt skal. Det skulle inte vara så mycket Sara utan Alex, de skulle liksom inte låta bra, inte kännas rätt.
Det är konstigt, lite läskigt nästan, att någon kan betyda så mycket, att man kan vara halv utan den andra personen men du får vara min andra halva. Du är luften i mina lungor och blodet i mitt hjärta, jag älskar dig Alexander <3
Du är värd att dö för
Ni kan skratta om Ni vill
Håna oss Vi rör oss Ni står still…

Stjärnfall, stjärnfallet är jag
Och du är himlen jag föll från idag
Stjärnfall, stjärnfallet är jag
Och du är himlen för mig varje dag

För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0