Drömmar.. om väskor

Åhh... jag sitter här och drömmer mig bort i väskor, för jag har ingen i den där perfekta storleken, ni vet när man får med allt utan att väskan blir stor och ful. Jag sitter och drägglar efter en Miu Miu och bevakar i princip alla aktioner på tradera som säljer sånna, men de är skinn och de skulle vara så fel.. men ändå så underbart. Ja ni förstår de är jobbigt, och priset är ju gaska jobbigt det med, väldigt sällan dom finns under 800. What shall I do?

Nu ska jag snart åka iväg och fika med Ebba i Österby och sen ska jag klippa mig, vet inte riktigt hur än. Där är ju en jobbig sak till, vad ska man göra med håret? för jag är så vidrigt sugen på mittbena nu, men luggen är lite ivägen då, men den borde växa ut snart tycker jag XP Vi får väl se. Ni får en beforebild här iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0