Lite förändringar

Ja kära läsare nu har ag bestämt mig, jag kommer göra om bloggen helt. Jag kommer sluta med "privata" inlägg så de blir inge mer sånt, men jag kommer göra en ny blogg där dom kommer finnas och där jag fortfarande kommer skriva ut mina känslor MEN dn kommer vara lösenordsskyddad, mest för att jag vill veta vilka som läser. Vill ni ha lösenordet till den så är de bara säga de :) Men den är inte gjorde än :P
Här kommer de bli förändringar också, kommer bli mer vardag och mer grejer, ja de blir annorlunda men de blir nog bra hoppas jag ^^  Får se om jag sätter mig och fixar det här i morgon eller när de blir gjort men nu vet ni iaf :D

Kommentarer
Postat av: Ellen R

Jag vill ha, säg till sen!

2010-02-15 @ 23:02:44
Postat av: Ebbsi

Jag vill självklart ha lösen!

2010-02-16 @ 12:22:35
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag vill också ha så säg till :)

2010-02-20 @ 22:29:51
URL: http://gropis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0