Shoppaholic

Stavas de ens sådär?
Ja men ni vet, man vill hellre dö än att vara utan shopping, de är drygt. Nu när jag har vart hemma så mycke så har jag ju liksom inte haft så mycke för mig så isf har jag suttit och kolalt kläder och andra gejer på internet, de är inte bra alls för idag när jag och mamma va i stan köpte jag grejer för 400 kr, inte bra alls. De blev lite allt möjligt från lush (skriver mer om de senare), jeans och leggins från gina, hudlotion och hårspray på rusta och ett till långt linne från HM. Visste jag behövde faktiskt dom här grejerna men de va ju inte direkt så att jag skulle dö utan dom och dessutom köpte jag trots allt två linnen, ett par leggins och en kofta för en vecka sen, ja de va ganska onödigt helt enkelt. Så nu är de sträng shoppingförbud en och en halv vecka frammåt (ja man ska ju inte överdriva), tror ni jag klarar de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0