So we hope that tomorrow brings us our butterfly wings

Sorry för att jag har inte har uppdaterat, jag har haft en prins här hemma.
Ofc har vi inte gjort nått vettig alls, de gör vi sällan. Jag tvingade honom att se Hair eftersom han typ inte har sett några musikaler alls, fy skäms, så nu tvingar jag honom kolla alla musikaler jag vet ;P
Nu ska jag försöka ta tag i min grejer som ska lägga upp på Tradera för föräsljning men just nu lyssnar jag på Owl City och läser massa av deras låttexter som är så hemskt fina, ni får läsa några av dom finaste här :)
If i was a raindrop
You'd be my thunderstorm
Its cold so surround me
With rain clouds to keep me warm
I feel like im falling
So darling don't let me go
Circle me and the needle moves gracefully
Back and forth
If my heart was a compass you'd be north
Risk it all 'cause I'll catch you if you fall
Wherever you go
If my heart was a house you'd be home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0