Sorry sorry sorry

Okej jag vet, dåligt av mig att inte uppdatera men nu är jag här.
Igår va jag och Mikh på bästaste Kent i stora staden, dom va bra men de va lite lame att dom mest spelade nyaste låtarna, mycke roligare med gamlar godingar ;P Men ja de är ju ändå Kent så ja de va NAJS.
Nu har jag skickat hem min kära pojke och fryser sakta ihjäl här, vi fick nämligen vänta ute i kylan i två timmar igår och vänta på Mikhs pappa som trodde konserten slutade 12 så vi var genomfrusna när han väl kom, menmen vi överlevede och blev inte våldtagna eller rånade så vi (läs jag) va ganska nöjda ändå.
Har massa jag ska skriva om men de får bli senare för nu måste jag försöka värma min kropp
Kärlek till den här låten, rysningar över hela kroppen när dom spelade den, kommer troligen ta texten till min nästa tatuering därifrån "hjältar och hjältinnor stannar kvar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0