2010

Sorry dudes orkar itne uppdatera, ni får den är listan som är helt cepe och inte ivlle samarbeta sålänge.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Mycket, blev ju mycing så allt som har emd de att göra
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror itne att jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ne, inte vad jag vet
4. Dog någon som stod dig nära?

Ja, Ingrid :(
5. V
ilka länder besökte du?
Sverige, Sverige och Sverige
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jobb, egen lägenhet
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
8 Februari och 3 Oktober<3
8. Vad var din största framgång 2009?
Ingen aning
9. Största misstaget?
Finns nog ett par stycken
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja hela jävla tiden
11. Bästa köpet?
Hm.. Kan inte komma på nått spec
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sprit och mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja mina finisar <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Åh men de är ju skitsvårt
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare jämfört med alla deprissioner, ledsnare med tanke på alla motgångar
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Försökt får skolan att funka
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Facebookspel
18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor och morfar
19. Blev du kär i år?
Ja i världens finaste prins <3
20. Hur många one night stands?
Inga
21. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord
23. Bästa boken du läste i år?
Vet itne
24. Största musikaliska upptäckten?
Keane
25. Något du önskade dig och fick?
Säng
26. Något du önskade dig men inte fick?
Lägenhet
27. Årets bästa film?
Men åh jag vet inte
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fira med släkten tror jag
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag och Alex hade kommit på våra känslor tidiagre
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mys
31. Vad fick dig att må bra?
Mikh, Alex, Sture och Leo
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen
33. Vem saknade du?
Ingrid
34. De bästa nya människorna du träffade?
Hm.. träffade väl ingen som är "ny" så tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0