Kl 05.55

Jag har helt seriöst ingen aning om varför jag är vaken just nu, de har nog ingen annan heller. Men kropp verkar inte vilja sova, jag drömmer bara massa skumma drömmar och vaknar var och varannan imme så nu har jag gett upp.
Idag ska jag spendera dagen i Norrskedika på "Bakluckan" vi ska alltså stå och sälja massa grejs i gassande sol, kanske inte så najs.  Jag hoppas på att fynda garn så jag kan börja på min filt ;P

Såg btw att de är fri frakt och att man får tre läppglans från elf om man beställer nu, kolla här. Hihi jag ska nog bställa ;P

Kommentarer
Postat av: kajsa

bra tips om elf! kanske också ska beställa lite.... hum :)

2010-07-04 @ 22:49:33
URL: http://kasia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0