AJAJAJAJAJAJ

Andra gången jag använder den här rubriken, lite idétorka kankse?
Konserten igår va iaf najs om man bortser från ett gäng idioter i publiken. Förbandet björnstammen därimot fatta jag inte riktigt vad dom höll på med.
Jag slog på stort efteråt och följde med Mikh på efterkrök (ja de va ju efterkrök för oss, dom som redan va där va de ju bara krök för XP) nu i efterhand kanske de inte va den klyftigaste idén jag haft ;P Jag har ont ÖVERALLT och har legat och skakat här på soffan, fick tvinga min kropp att gå iväg till praktiken en stund. Mår bättre nu men de gör fortfarande ont så man vill dö, mitt ben fick nog sig en ordentlig smäll igår, eller så har jag sträckt muskeln.

Jag måste bara berätta om dagens stora grej! Hon jag praktiserar hos har en gigantisk mastiff som jag har vart livrädd för pga att jag blivit biten av en mastiff förr och att han är gigantisk och hela huset typ skakar när han skäller, iaf så har hon försökt vänja mig av med rädslan och de har gått bra. Igår mötte hon mig när jag kom dit med honom och jag kunde gå bredvid honom bara han inte kom nära mig, men idag då ni! jag har låtit honom nosa på mig och så gav jag honom godis, jag stoppa praktiskt taget in fingrarna i bestens mun och dom sitter fortfarande kvar, självklart hade vi hans burs galler mellan oss men jag är asnöjd med mi själv som vågade :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0