Finafina telefonförsäljare

Ibland undrar jag vad telefonförsäljare tänker.
Telefonförsäljare: Hej jag heter blablabla och kommer från Sollefteå.
Jag: Eh va?
TF: Ja du kanske hör att jag kommer uppifrån?
Jag: Ja?
TF: Jag kommer från Sollefteå.
Jag: Jaha?
TF: Vet du vart de ligger på kartan fast de är så litet?
Jag: Jaa...
TF: Men de har inget med dehär att göra.
Jag: Nehej, vad vill du då?
TF: Jo jag säljer avfettningsprodkter och rengöringsmedel.. de kanske inte låter så roligt.
Jag: Nej inte direkt
TF: Men alla behöver de, är du kanske intresserad av ett supererbjudande?
Jag: Inte ett dugg
TF: Nehe *klick*
Jag vet inte ritkigt vad ni tycker men varför i helvete berätta han varifrån han kom? Känns ju inte relevant alls.

Kommentarer
Postat av: Ellen R

Åh jag tycker de är så jävla dryga när de bara lägger på sådär!

2010-03-09 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0