Godmorgon eller nått

Bättre sent än aldrig eller vad säger ni? Jag har vart ute på massa äventyr i helgen så därför uppdaterar jag inte förän nu.
Lördagen spenderade jag ju med min kära mor i vår stor huvudstad, jag hade planerat massa shopping men inte fan köpte jag ett skit, de va lite lame. På kvällen (klockan 15) såg vi mammas stora idol Björn Skifs (som hon såg för en månad sen) när han spexade runt på scen, till och med jag kan tycka att han fasktiskt va riktigt svängig. De va jag är ungefär 1000 tanter så de kändes grymt, jag va ju så himla ung XP
Sedan  tog vi tåget tillbaka hem men jag hoppa av i Uppsala och blev hämtad av tha pojkvän och åkte till honom och kollade på melodifestivalen (fel låt vann, oväntat -.-)
Igår va jag på en utomordentligt fina teatern Jag vill inte bliva stur som min kära pojkvän spelade Nasse (ni vet han som typ hittar en stol?) i och Ina den fina hade vart med och skrivit manus till, hemskt bra va de.
Sen smugglade jag med mig pojkvännen hem och vi åt pizza och va tjocka.

Okej ursäkt till att inte blogga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0