Bättre sent änn aldrig

Förlåt för blogguppehållet, jag har inte orkat bara men nu på kvällen blev så himla sugen på att blogga igen XP Har hänt en massa grejer sen jag blogga sist; jag har vart på årets första studentskiva och de har vart underbara valborg. Tror det är svårt att uppskatta valborg om man inte firat i uppsala, de är helt enkelt bäst INGET PROTEST (eh ja jag fick nån lågstadievibb där)
Dessutom har jag färgat håret med det omtalade hennan (kommer ett till inlägg om de snart) och får massa nytt från elf ^^
Tänkte fota alla mina grejer från elf, vill ni se de?

Kommentarer
Postat av: Karoline

FYFAN VAD SÖT BESKRIVNING AV DIG SJÄLV!!! (när man klickar på bilden i menyn alltså) <3<3<3<3

2010-06-15 @ 01:41:43
URL: http://trahison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0