Min tuss <3

Förlåt för den dåliga uppdateringen och att den uppdateringen jag gör är mest ledsamt men de är jag känner mig just nu. Ensam och ledsen, jag saknar min tuss så in i norden och de gör ont i hela mig. På nått sätt känns de nästan jobbigare när djur dör än människor, hemskt nog, sen beror de väl på omständigheter osv men ja det här är något av de jobbigaste jag vart med om.
Jag och Tykis har vart med om så mycket tillsammans, när vi var små och mina kompisar kom hit med sina kaniner och vi var ute hela dagar med dom. Jag saknar hans pussar på min näsa och hans mjuka päls under mina fingrar. Jag saknar hela min tuss så ofantligt mycke.
(ja om ni tycker de är tråkigt att läsa (som om ens hälften som läser ens kommer läsa det här) om min tuss så kan ni dra, jag pallar inte med alla idioter)

Kommentarer
Postat av: Ellen

(ja om ni tycker de är tråkigt att läsa (som om ens hälften som läser ens kommer läsa det här) om min tuss så kan ni dra, jag pallar inte med alla idioter) - ja för man har ju väldigt stor lust att fortsätta läsa när du skriver sådär. tror de som följer dig faktiskt har lust att läsa din blogg, annars vore det lite skumt.



jobbigt med tyke. <3

2010-05-12 @ 18:37:48
Postat av: Ebbsi

Din tuss var fin <3

2010-05-12 @ 21:42:00
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0