Men shiiit

Haha mina rubriker är så fina XP
Nu har jag iaf fått typ 55 timmar på max i september vilket är fukking awsome MEN vad ska jag göra i morgon då på intrvjun och vad ska jag säga framför allt, för vill jag ha maxjobbet kvar så måste jag ju ta alla tider vilket jag vill MEN de tjänar jag ju inte tillräckligt på, 55 timmar är egentligen inte så himla mycke, de är en böörjan. Så hur ska jag göra. Dessutom är jag vansinnigt sugen på sushi, SJUKT sugen alltså.

Det här är alltså sushi för er som inte vet eh.. inte för att jag äter just sån här laxsushi men ja you get the point ;P


Kommentarer
Postat av: spiderchick

tusen tack för rösten :)

2010-09-02 @ 07:42:02
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0