Jamen en sån där lista ;P

Namn: Saaara Boman
Piercingar: Tungan, 12 mm hål i öronen, eventuellt en septumpiercing som jag tror har växt igen

Tatueringar: "Nothing in my way" i nacken
Längd: 172 centimeter.
Skostorlek: 41 typ
Hårfärg: Rödbrunt men mitt riktiga är väl typ svenneråttfärg ;P
Fräknar: Två eller tre kanske ;P
Motto: Allt är möjligt typ 
Kär? Jaa <3
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej jag ÄLSKAR min lägenhet ^^
Vilket schampo använder du? Aussie miracle moist, bästa som finns!
Vad är du rädd för? Mörker
Gillar du berg- och dalbanor? Ja!

 

Senaste…
Filmen du hyrde? Hyr aldrig film XP
Filmen du köpte? Samma sak där, jag är en olaglig jävel ;P
Låten du hörde: Calleth you, Cometh I med  The Ark
Låten du laddade ner? Daniel Adams-Ray skiva
Personen du ringde? Mamma!
Personen som ringde dig? Jobbet
TV-program du såg? Nån kriminalgrej i natt
Person du tänkte på? Jobbfolket som jag ska träffa sen

 

Favorit…
Låt: Många, just nu är de nog Dum av dig - Daniel Adams-Ray
Sak att göra: Äta godis, glass och annat onyttigt, pussas och mysa, spela guitar hero
Sport: Godisätartävling?
Kläder: Leggins, mina jeans som gick sönder igår :(
Film: American history X, Rent, säkert fler som jag inte kommer på
Serie: Glee <3

 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Oh yes...
Gråtit över en flicka? Säkerligen
Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Näpp, men de ser ju lite ut så i mitt ansikte just nu ;P
Blivit arresterad? Hahah nä men sprungit ifrån poliser
Träffat någon från internet IRL? Jaa ett par stycken

 

Antal…
Gånger du varit kär? En, men ja jag har väl trott jag vart kär innan.
Gånger ditt hjärta brustit? Inget, eller ja lite halft sådär nån gång
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen tror jag.
Tjejer du kysst? Några kompisar på fyllan typ
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Varje dag.. närå, nån gång kankse ;P

 

 

Senaste…
Boken du läste? Haha försökte börja läsa nån bok för inte så länge sen men de blev liksom inte av ;P
Personen du fick e-mail av? Reklam ;P
Personen du fick brev av? Skatteverket.
Personen du fick sms av? Jonna

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Beror lite på vilka man räknar till hela min familj men om man räknar mamma, lillebror och morfar så va de typ två veckor sen.
Saken du köpte? Vin och cider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0